![Forholdet mellem teori og praksis i en kompetenceudviklende læreruddannelse. | Pædagogik og didaktik - for lærerstuderende i Vestjylland, Nørre Nissum og Holstebro. Forholdet mellem teori og praksis i en kompetenceudviklende læreruddannelse. | Pædagogik og didaktik - for lærerstuderende i Vestjylland, Nørre Nissum og Holstebro.](https://peadagogikogdidaktik.files.wordpress.com/2015/10/forside-speciale.png)
Forholdet mellem teori og praksis i en kompetenceudviklende læreruddannelse. | Pædagogik og didaktik - for lærerstuderende i Vestjylland, Nørre Nissum og Holstebro.
![Fra praktik til universitetsopgave Kapitel 12. Agenda At koble teori og praksis Mål for praktikopgaven Typiske krav til praktikopgaven Hierarkiet for. - ppt download Fra praktik til universitetsopgave Kapitel 12. Agenda At koble teori og praksis Mål for praktikopgaven Typiske krav til praktikopgaven Hierarkiet for. - ppt download](https://images.slideplayer.dk/41/11316728/slides/slide_3.jpg)
Fra praktik til universitetsopgave Kapitel 12. Agenda At koble teori og praksis Mål for praktikopgaven Typiske krav til praktikopgaven Hierarkiet for. - ppt download
Formål: At du ved hjælp af viden i kapitel 3 og på internettet kan se naturfaget i hverdagen og koble teori med praksis. Kari
![Lien Brøns og Jette Würtz Sørensen: Projekt om praksisbaseret undervisning ... DEP2018 by Praxis - Issuu Lien Brøns og Jette Würtz Sørensen: Projekt om praksisbaseret undervisning ... DEP2018 by Praxis - Issuu](https://image.isu.pub/211115143119-1498471d43eac792aba6a323a5767a75/jpg/page_1_thumb_large.jpg)